Men åhh....

Ligger just nu i sängen och har ont i armen, det svider. Är riktigt trött dessutom eftersom jag har varit i köket hela dagen och det är rätt så ansträngande att stå upp hela tiden. Men vi gjorde riktigt goda saker idag, har fotat min smörgåstårta så ska snart lägga in bilderna i datorn.

Sen när jag kom hem idag har jag inte direkt gjort något intressant. Ringde för ett tag sen en kille som jag sökte sommarjobb hos men han var rätt så otrevlig...så vi får se vad det blir av det. Borde dessutom plugga men jag orkar inte, kan det inte vara sommarlov nu? Jag längtar verkligen nu, skulle vara så skönt att hoppa över de närmsta dagarna som kommer. Jag vill tälta och ha tid till att bara umgås med alla underbara människor jag känner♥

Kom och stanna ute natten lång, Sommartider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0