Men vem är det jag ser!?

Jepp, så här ser mitt skrivbord ut just nu. Har inte pluggat så himla mycket idag...men läst lite iallafall. Imorgon måste jag plugga har jag bestämt!


Idag i skolan så har vi haft matte och engelska men det gick helt okej. Fick ganska mycket gjort så nu slipper man göra allt hemma. Sen efter skolan så åkte jag hem och tränade lite körteori. Det är faktiskt roligt när man gör det på datorn. Jag borde kanske gå handledar kursen snart men jag har dock inte bestämt mig vilken körskola jag vill börja på än. Men sen iallafall så kom pappa hem med kina mat så jag slapp laga maten idag. Det var riktigt gott, älskar kina mat och kollade sen på Talang. Men det vart bara pinsamt när Pontiak dök upp i tv rutan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0