Tisdag och Onsdag

I tisdags så hade vi prov i metodköket. Det var på bland annat mejeriprodukter och hur man tillverkar ost. Tycker det gick ganska bra för mig så hoppas på ett bra betyg. Sen när vi hade skrivit provet slutade vi omkring 1. En riktig slapp dag kan man säga men det var bara åka hem och förbereda sig inför nästa prov. Så idag har vi haft nationellt prov i matte, del 1. Det var ganska svårt och lite klurigt. De hade formulerat frågorna helt fel så man förstod inte så mycket men jag hoppas iallafall på ett godkänt. Efter det så gick jag och Sofia till gymmet. Men vi var rätt så trötta, med andra ord var vi inte så effektiva. Vi träna bara armarna och magen lite innan vi åkte hem. Jag var tvungen att laga maten hemma ikväll så bjöd på kycklingfilé och sallad. Vart riktigt gott och efter det har jag inte gjort så mycket. Kollade nyss på en film och nu sitter jag framför datorn. Lyssnar på åskan och regnet som slår mot fönstret. Ska snart lägga mig också, puss på er!♥

Bilden är tagen i restaurang köket, när vi bjöd föräldrarna på vårbuffé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0