Nedräkning..12..11..10..9...

Jaa, snart är det ju sommarlov! Det känns läskigt nära nu tror det bara är 12 dagar kvar men vi är nog ledig några dagar innan också så då blir det ännu mindre dagar. Så otroligt skönt det ska bli att slippa alla läxor ett tag och bara ha roligt. Men jag räknar inte bara ner till sommarlovet utan tills jag åker till Malta också. Det börjar också nära sig eftersom jag åker den 23:e juni.

Idag har det varit en riktig skön dag för mig eftersom jag har stannat hemma hela dagen, vilket behövdes. Vaknade extra tidigt idag för att gå på en intervju sen så gick jag hem igen och kände att jag behövde vara hemma idag. Var både trött och mådde illa men nu är det som tur bättre eftersom jag har fått sova för en gångs skull. Missade nog inte så mycket i skolan heller men håller på att jobba med en naturkunskap uppgift nu och samtidigt lyssnar jag på musik.

När jag var mindre så hade jag ett favorit album och det är just det jag lyssnar på nu igen. Riktigt roligt eftersom jag fortfarande kommer ihåg låtarna så kan sjunga med. Albumet heter Still Not Getting Any av Simple Plan, riktigt bra skiva enligt mig. Här kommer två stycken låtar som är mina favoriter på skivan:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0