Nu ska jag sova

Idag började skolan som vanligt vid 8 och slutade vid 3. Vi hade först servering då vi gjorde ett praktiskt prov. Vi skulle duka upp ett bord efter vad det stod på en pappers lapp. Det gick riktigt bra, inga fel alls. Resten av lektionen var ganska slapp så jag hann arbeta med min hotell uppgift. Efter lunchen hade vi hotell då vi redovisade inför klassen. Jag redovisade om olika hotell som man kan bo på i Norrköping men själva uppgiften var att skriva om olika boenden och sevärdheter som finns i Norrköping. Var en ganska rolig uppgift enligt mig. Sen när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, sett Sex And The City bl.a.
Men känner att jag borde gå och lägga mig nu. Imorgon så har vi nationella prov i engelska. Det kommer inte gå något vidare, vet det redan nu men hoppas såklart på det bästa...

Sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0