Överlycklig

Mitt internet fungerar igen... det fungerade inte alls under kvällen igår och inte imorse heller men på alla andra datorer så fungerade internet. Så pappa har suttit och hållit på med min dator nu och till slut fick han igång internet så jag är glad, tänk vad beroende man är egentligen av internet?

Snackade iallafall med min mamma för ett tag sen och vi blir hämtade kvart i två för att åka dit. Det kommer lite släktingar ditt som ska fira mig och brorsa, bättre sent än aldrig?
Men det ska iallafall bli lite roligt...men imorgon är det ju skola igen och vi har serverings prov och just nu känns det som jag inte kommer klara provet. Jag kommer säkert få sitta uppe hela natten ikväll för att plugga eftersom jag inte kan alls mycket just nu, usch. 


Så här känns det just nu...


Kommentarer
Postat av: syrran

Det är GALET va beroende man är av internet. jag överlever inte lång stund. Riktigt illa.

2010-05-17 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0