Parfait



Idag så vaknade jag vid tio skulle jag tro, riktigt skönt att ha sovmorgon. Jag har mest tagit det lugnt idag, man kan ju inte gå ut i detta tråkiga väder. Men har varit lite duktig idag iallafall och pluggat lite matte. Sen så provade jag på att göra parfait också. Det är en dessert som smakar ungefär som glass, riktigt gott. Så imorgon ska vi grilla och äta det till dessert. Min syrra skulle visst komma hem imorgon också vilket ska bli riktigt roligt. Men ska snart sova, puss på er!♥

(Har haft problem med internet under hela dagen också så därför blir det så sena inlägg)


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag vill ha receptet! Kandu inte posta det på bloggen eller skicka det bara till mig?

puss

2010-05-16 @ 10:10:10
Postat av: syrran

Den var godast! kan du inte pusta receptet på bloggen eller skicka det till mig ändå?

puss

2010-05-16 @ 10:11:21
Postat av: Erika

svar; jag skickar det till din mail, ok? :D

2010-05-16 @ 11:20:14
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0