Party bilder från igår


När vi kom så började vi nästan direkt att äta tacos. Riktigt gott med tacos alltså, det kan man inte äta för många gånger enligt mig. Vad tycker du?

Min brorsa var hungrig och började ta sig mat. Min kusin hade varit på kolmården så hon kom lite senare men när hon väl hade kommit så satte hon också igång att äta...iallafall ett litet tag innan hon drog iväg mig ut på äventyr.

Här ser vi födelsedags barnet som fyller 40 år! Egentligen fyller han på måndag men vi firade honom lite tidigare så GRATTIS igen!

Här börjar han med tårtan men saknas det inte 40 ljus? njaa...kanske skulle bli lite jobbigt att blåsa ut alla ljusen. Här är iallafall några bilder som ni får se på, resten är hemliga. Var som sagt en rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0