Presenter

Igår hade vi som sagt lite gäster hemma och de firade mig och brorsan. Fast jag inte har fyllt år än så fick jag ändå presenter. Vi hade det trevligt och jag fick äntligen träffa syrran igen, känns som evigheter sen vi träffades. Har bestämt mig att jag måste åka till Linköping snart och besöka henne. Så jag får ta en dag i Linköping någon gång snart och såklart kolla in hur hon bor nu.
Gästerna gick hem framåt kvällen igår men jag satt fortfarande upp eftersom jag jobbade med en hotell uppgift som var tvungen att bli klar tills idag så blev att sova ganska sent. Men ska visa vad jag fick för fina saker iallafall.


Jag fick pengar och ett paket som jag inte fick öppna förens min födelsedag. Undrar vad det kan vara i det...? Jag får vänta och se på torsdag.


Syrran hade köpt en jätte gullig topp utan band som var prickig och en ring som föreställer ett hjärta till mig.

Farmor gav mig en bok med 100 stycken olika recept på pasta rätter och sen en resa till Malta!
Tack så mycket för presenterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0