Servering

Kom precis hem och nu sitter jag framför datorn torr. Det regnar som bara den ute och jag var jätte blöt när jag gick hem och väntade på bussen, dumma väder. Ska iallafall börja plugga idrott snart eftersom den uppgiften måste vara inlämnad imorgon och jag har inte ens börjat än så har lite panik. Men samtidigt så vill jag bara sova för jag mår inte 100% bra och bättre blir det inte imorgon när man ska vakna så himla tidigt. Varför var jag tvungen att bestämma tid just halv 7? (berättar mer om det imorgon). Idag i skolan så har vi haft metodkök och vi gjorde paj och hade datakunskap. Evelina sprutade vatten på mig så jag var jätte blöt så får se vad hon får för hämnd..hehe.

Igår så hade vi servering och hotell förresten. På serveringen så skulle vi servera lärarna på skolan frukost. Först var det lite pirrigt men det gick över efter ett tag och sen i slutet så var det rätt så roligt. På hotell lektionen så arbetade vi med vår jobbiga uppgift och jag vart färdig, hoppas på ett bra betyg. Men nu måste jag plugga, puss♥

När jag serverade så hade jag på mig svarta byxor och en vit tröja, hade också ett förklädde och en väst. Men så här såg jag ut när jag kom hem igår, orkade inte byta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0