Sommarjobb?

Jag har fastnat i min bok men orkar för tillfället inte läsa mer så har tagit en pause med lite bloggande. Tänkte berätta lite om vad jag gjorde imorse...kanske någon som är nyfiken?

Jag hade kontaktat Brunnen (hotell) och snackat med dem i telefonen för att bestämma en tid för intervju. Så det var där jag var imorse och usch så nervös jag var men sen gick det över direkt eftersom de var så trevliga. Vi snackade iallafall och de skulle höra av sig så förhoppningsviss så har jag ett sommarjobb i sommar! Om jag skulle få jobb där, så ska jag arbeta i restaurangen som servitris =)


Kommentarer
Postat av: syrran

Åh! Hur coolt som helst ju. Jag är impad och du är bäst! Puss på dig!

2010-05-26 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0