Tråkig söndag

Idag har det inte hänt så mycket så jag har inte direkt så mycket att blogga om men något måste jag väl ändå skriva. Vakande vid 11 tror jag och då blev det en god men lång frukost framför min bok. Håller på att läsa "På spaning med Bridget Jones" som jag lånade i veckan på biblioteket. Sen så blev det att sätta sig framför datorn och plugga. Har mest bara pluggat hela dagen...inte alls roligt. Som tur är jag nästan klar med uppgiften nu vilket är jätte skönt. Har precis duschat också och ska snart sova. Imorgon så har vi servering på morgonen och då ska vi servera lärarna frukost, redan nervös inför det...vill ju inte direkt spilla kaffe på dem. Hoppas på att det kommer gå bra iallafall. Hoppas ni har haft en bra dag, kram♥


Kommentarer
Postat av: evelina

vi får hjälpa varandra så ingen av oss gör fel haha :D

2010-05-23 @ 22:54:23
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0