Trerätters middag

Det har varit en riktigt bra dag idag. Min syrra kom ju hem och jag har saknat henne så det är riktigt trevligt att hon kommer hem ibland. Under dagen har jag städat mitt rum (ibland kan jag också vara duktig) så nu kan man iallafall gå in i rummet. Pappa och jag har gjort en överkommelse också, får se om jag håller den...
Sen så åt vi trerätters middag, riktigt gott. Till förrätt blev det havskräfta och sen till varmrätt blev det grillat. Tror det är tredje gången i år nu som jag har ätit grillat. Sen framför Talang åt vi min parfait som jag gjorde igår. Det var riktigt gott, glömde dock ta bild på efterrätten men tog iallafall bilder på det andra. ♥




Kommentarer
Postat av: syrran

Maten var smaskens och det var mys att träffa dig!

2010-05-16 @ 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0