Sista nationella provet imorgon!

Min matte bok ligger bredvid datorn men jag sitter framför datorn, hur kommer detta sig? Jag hoppas på att det nationella provet imorgon inte ska vara så svårt. Jag vill klara det men vill också klara grammatik provet som vi har i engelska senare under dagen. Usch, känner redan att morgon dagen kommer bli lång men eftersom det är så mycket i skolan nu så förtjänar man att ha extra kul i helgen! Så jag och Iza ska gå på modevisning, ska bli riktigt roligt...och vad som händer sen det märker vi då, haha. Kommer säkert bli sent kan man säga så hon kommer säkert sova över hos mig. Hoppas på en lyckad kväll då med mycket skratt.

När jag kom hem ifrån skolan idag tog jag lite bilder och så har jag lekt lite med dem. Jag hade bara gamla bilder så tyckte det var dags att ta några nya. Så kommer vissa en idag och mer någon annan dag, ni får ha tålamod. Men nu ska jag snart sova, puss!


Egobild som faktiskt är tagen idag :O


Kommentarer
Postat av: syrran

sötast <3

2010-05-21 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0