Nya jeans

Jag kom hem för ett tag sen och nu kollar jag lite på O.C, fick låna första säsongen av Sofia. Det har varit en rolig dag i skolan idag, inget plugg alls. Det började med att vi hade servering då vi fick reda på lite betyg och så sen så fick vi gå där ifrån så jag och ett till gäng drog till stan för att käka och sen gick vi på stan lite innan vi skulle på studiebesök på hotellet President. När jag var på stan hittade jag ett par nya jeans men har inte bestämt om jag ska ha dem eller inte, vad tycker ni? Sen iallafall på studiebesöket så fick vi se lite olika rum och det var jätte fint där. Skulle vilja bo i deras svit en kväll, gud så fin den var. Efter det gick vi med klassen och åt glass vid strömmen, mys. Sen blev det att åka hem för mig.

Ska jag ha jeansen? eller är dem för ljusa?


Kommentarer
Postat av: Filip

ha dem, dem var snygga :)

2010-05-31 @ 17:43:43
Postat av: syrran

Det är fint med ljusa jeans på sommaren. Jag gillar dem!

2010-05-31 @ 20:04:41
Postat av: evelina

AS finaa :D spara dem !!

2010-06-01 @ 22:06:47
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: Erika

svar; Jag ska behålla dem :)

2010-06-05 @ 23:38:19
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0