Ledig på torsdag och fredag!

Nu sitter jag framför datorn igen. I helgen har jag varit hos mamma och det kan vara därför jag inte har bloggat så mycket eftersom jag inte har haft tillgång till datorn. Men jag har tröttnat lite med det här bloggandet också. Jag skriver ju bara om saker jag gör...inte direkt något roligt att läsa. Åkte iallafall till mamma i lördags och kom hem där ifrån vid 6 tiden idag skulle jag tro. Har sett Avatar i helgen och den var riktigt bra, synd bara att man inte såg den på bio. Annars har jag inte gjort så mycket i helgen, pluggat lite bara. Imorgon är det skola igen och det ska faktiskt bli roligt...men längtar tills torsdag framför allt. Nu ska jag se färdigt filmen som jag ser på, puss♥

När jag var hos mamma passade jag på att ta lite kort på Wille med min nya kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0