Valborg 2010

Igår som alla vet så var det ju valborg, tycker egentligen det inte är någon speciell dag men alltid roligt att hitta på något så dagen spenderades med Iza. Träffade henne när jag hade slutat skolan och då åt vi först lunch på stan sen kollade vi i lite affärer. Sen bestämde vi oss för att åka till Hageby Centrum eftersom vi inte varit där sen de gjorde om. Ett mysigt ställe men tycker fortfarande att de saknar sko affärer. Sen väntade vi på bussen hem till mig där vi åt tacos och hade skoj. Vi gick också ner till brunnen ett tag och kollade på brasan men den var inte alls värd att kolla på så vi gick där ifrån direkt nästan. Sen kom Izas pappa och hämtade oss så åkte vi hem till Iza eftersom hon var tvungen att ge hästen mat. Då blev det lite Sex And The City på kvällen och mycket snack. Jag kommer inte ihåg när vi somnade men sent var det iallafall, en minnesvärd dag♥

Några bilder från valborg, blev ganska många bilder tagna men tyvärr blev ju inte alla så bra.


Iza är i full gång och rotar igenom min garderob, undra om hon hittar något roligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0