Vi får se vad som händer i framtiden..

Det är onsdag och det är helg för mig. Så skönt att man har lång helg nu så man hinner med allt som man ligger efter med i skolan. Tyvärr så måste jag plugga på "lovet" men lite kul måste jag såklart ha. Imorgon behöver man inte sätta någon väckarklocka eller hinna med någon buss så ska bli riktigt skönt. Jag har inte varit så himla aktiv med bloggandet de senaste dagarna som ni har märk, varför jag inte kunnat blogga är privat. Men förhoppningsviss blir det bättre snart...

Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: syrran

snyggast ring i stan. LÄTT

2010-05-16 @ 10:13:11
Postat av: Erika

svar; hehe, speciellt när jag fick den av dig:)

2010-05-16 @ 11:19:21
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0