With Or Without You

Lyssna och njut


Har precis fixat en kopp med te till mig och ska snart sova. Är riktigt trött, kan det vara pågrund av det jobbiga nationella provet i engelska som vi har haft idag?
Jag är faktiskt nöjd över hur det gick på nationella provet. Det gick bättre än vad jag hade trott men det var faktiskt svårt och ganska tråkiga saker man skulle läsa om. Sen efter det iallafall så drog vi till Ica och köpte varsin glass. Jag tog magnum gold som innehåller havssalt men var faktiskt god, smakade absolut inte salt. Den smakade nästan som godis och med mycket kola smak. Sen hade vi kök då vi gick igenom lite som kommer på provet nästa vecka och sen fick vi också fika, mums. När jag kom hem hann jag bara vara hemma ungefär en timme innan jag åka in till stan igen med mamma. Vi leta presenter till mig och jag hittade två riktigt fina saker, visar när jag fått paketen såklart.

Magnum Gold!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0