Dålig uppdatering??

Sitter just nu och lyssnar på Justin Bieber, riktigt bra för att vara en så ung artist. Jag har inte orkat blogga de senaste dagarna, och ni har inte heller missat så himla mycket. Skolan flyter på och denna vecka har jag varit i restaurangköket, fått göra desserterna två gånger nu faktiskt skojit. Idag så är det gårdsfest på vår skola vilket betyder att det kommer massa människor till skolan och vi säljer lite olika saker tror jag. Jag ska jobba i restaurangköket från 4 till 9 så om ni äter mat i skolans restaurang så har jag hjälpt till att laga maten :)

Riktigt skönt att börja vid 4 idag faktiskt för då hinner man med att göra saker innan man drar till skolan. Fick också reda på igår att jag inte behöver jobba något i helgen utan det blir nästa helg! Så himla skönt så nu är jag ledig på lördag och söndag, det behövs för jag har mycket skolarbeta att ta igen. Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs!

Min fina bärbara dator♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0