En trött Erika

Nu har jag duschat och väntar på att få se resultatet i Idol. Vem vill du ska gå vidare? :)
Idag så har jag haft engelska B och matte B i skolan, gick inget vidare. Fick inte något gjort på engelska lektionen och matten är dö svår och vi ska ha prov på måndag! Inte för jag vet hur det ska gå till men jag får väl tvinga mig själv att plugga massa eftersom jag inte fattar något. 

Imorgon så ska vi ta skolfoto och jag har bestämt mig att jag ska bli bra för förra skolfotot så såg jag hemsk ut. Men kommer säkert blunda eller något denna gång sen så slutar jag skolan vid 11 iallafall så det är skönt. Då ska jag åka hem sen på kvällen åker jag tillbaka till stan för då ska jag på modevisning med Amanda, Malin och Sofia. Men nu ska jag se resultatet av idol sen sova, kram♥
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Wohoo, uppdatering! :D

2010-09-28 @ 00:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0