Espresso house

God kväll på er alla där hemma!

Har precis druckit upp en stor kopp te och ska snart gå och lägga mig men måste vänta lite till så mitt hår torkar lite. Idag började dagen med skola vid 08:15, usch vad trött jag var i morse! Vi hade miljö och säkerhet i 3 timmar och sen så slutade vi. Vi gjorde inget speciellt jobbigt fick mest snacka om brand och vart alla brandsläckare finns på skolan. Sen efter skolan käkade vi sen gick jag, Sofia och Malin lite på stan men jag hittade inget. Vi drog också till expresso house där jag tog en varm choklad, blir att gå dit fler gånger för det var ett mysigt ställe. Sen var jag tvungen att springa till bussen och jag hann precis med bussen, ibland har man tur :)

Ikväll gick jag också på en "promenad" med Lenny men det slutade med att vi köpte glass istället och satt inne på en bank, men mysigt var det. Sen drog jag hem och såg Idol, alltid lika bra. Hur har eran dag sett ut?

Kram♥

(My old hair)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0