Fredag!!

Nu är det helg och jag behöver faktiskt inte jobba! Jobbet ringde igår och fråga om tider men jag har inte tid i helgen...så ska jobba nästa helg. Då blir det full fart kan jag lova eftersom det kommer 200 personer som ska äta både på lördagen och söndagen, men nu nog om jobb.

Idag hade vi bara svenska och det fick bra, fått med mig en klassiker hem som jag måste läsa. Jag valde att läsa Moa Martinsons bok "mor gifter sig". Någon som har läst den? ;)
Sen efter skolan drog jag upp till min mamma ett tag och sedan fixade jag lite saker på stan. Det var skönt att bli av med lite saker som man hade dragit ut på. Sen ikväll har det blivit en filmkväll, alltid mysigt.

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0