Handledarutbildning i 3 timmar

Idag så ringde klockan som vanligt tidigt, ska bli skönt med helg då man får sova lite längre. Hade alkoholhantering idag då vi fick jobba med några uppgifter men sega jag hann såklart inte färdigt så måste nog göra färdigt det i helgen. Sen när vi slutade vid 11 så ville jag inte åka hem eftersom det skulle innebära att jag bara skulle varit hemma några timmar innan det var dags att åka in till stan igen till handledarutbildningen. Så jag ringde min farmor som jag visste skulle komma hem från Tyskland idag så jag passade på att träffa henne eftersom hon har varit borta i två ½ vecka nu. Vi gjorde lite saker och sen så käkade vi innan det var dags för mig att gå till körskolan.

Jag var ensam på den där handledarkursen eftersom min pappa har redan gått den med min brorsa så jag fick gå ensam. Det var inte direkt så roligt att sitta där helt ensam utan handledare men det gick bra som tur va ändå. Dock blev det lite lång tråkigt eftersom kursen håller på i 3 timmar men som tur fick vi lite fika också. Sen när jag väl slutade så gick en buss en precis så jag kom lagom hem till idol började. Nu sitter jag ny duschad i sängen och ska snart lägga mig, kram! ♥

Lyssnar just nu på Neyo - So Sick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0