Jag vill inte att det ska bli måndag!


Ja, det stämmer verkligen eftersom då börjar allvaret igen. Jag har inte fått någon helg känns det som eftersom jag har jobbat både lördag och söndag, så det känns inget vidare skoj faktiskt. Dessutom så har jag engelska B på morgonen imorgon med en dålig lärare och en dålig elev (vilket är jag). Man får hålla tummarna att jag klarar mig igenom lektionen. Så jag hoppas morgondagen kommer gå riktigt fort, tror ni man har sån tur?

Jag klarade mig igenom arbetes passet som jag hade idag så jag borde klara av morgon dagen med. Vi får se när jag jobbar här näst för jag hade fått lite nya tider men vi får se hur det blir.

Jag har lite nya bilder på min kamera men jag har inte orkat ladda in dem i datorn än, får se när jag orkar. Så jag har ingen direkt rolig bild att bjuda på idag så det får bli ett tråkigt inlägg utan bild. Jag har tänkt att jag ska gå och lägga mig nu eftersom klockan börjar bli rätt så mycket och väckarklockan ringer 06:30 imorgon. Så om jag ska vara pigg då behöver jag lägga mig nu.

Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: syrran

jag har också en lååååång dag imorgon. segt som attan. Jag hoppas lite att måndagen går fort, jag med...

2010-09-12 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0