Kom precis hem

Herregud, vilken dag det har varit i skolan! Började med engelska i 3 timmar... och efter bara första lektionen känner jag att jag har svårt att hänga med, undra hur jag ska få mitt G i den kursen. Alla fick en bok på engelskan som vi ska läsa och jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att läsa den när jag inte fattar något. Hmm... sen har jag ju svenska boken som måste läsas också, problem!

Sen så hade jag matte B vilket faktiskt var lite så roligt. Känner att man är lite seg i huvudet efter sommaren men när jag väl kommer igång och får den hjälp jag behöver så går det förhoppningsviss vägen.

Imorgon har vi DDD (don´t drink & drive) hela dagen så inga vanliga lektioner, lite tråkigt att vi missar restaurangkök bara men det blir på onsdag också :)
Nu ska jag försöka läsa lite i engelska boken om jag orkar (somnar förmodligen för ligger i sängen...) sen blir det att käka något, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

gullig blogg=D

2010-09-07 @ 18:45:37
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0