Måste det regna?

Hej Bloggen! :D

 

Sitter just nu i min säng och lyssnar på musik. Tänkte skriva lite snabbt vad jag har gjort idag.

Efter frukosten blev det att åka in till stan för att kolla runt på lite sakar. Tänkte kolla upp mobiler som jag skrev i förra inlägget att jag skulle köpa en mobil denna helg...men det blir tyvärr inte så. Jag har hittat en ny favorit mobil men den har inte kommit till Sverige än så måste vänta en månad till. Vill dock ha mobilen nu men känner att den är värd att vänta på. Så jag kom inte hem med något från stan, faktiskt lite ovanligt. När jag väl hade kommit hem så började jag städa mitt rum för det såg förjävligt ut. Sen blev det käka jätte gott, mer om detta i nästa inlägg.

 

(bilderna blev rätt så mörka eftersom jag inte använde blixt men jag ville inte använda det. Bilderna är iallafall tagna i mitt rum)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0