Så ser jag ut just nu...


En varm tröja från Cubus och pjamasbyxor såklart!

Har precis käkat mat och nu sitter jag i mitt rum med datorn i knät. Hade egentligen tänkt plugga lite innan Idol börjar...men tror inte jag orkar det. Har hoppat över att plugga de sista dagarna för jag har absolut inte haft någon lust men har matte prov på måndag och jag fattar ingenting så måste egentligen plugga! Jag får försöka plugga rätt så mycket i helgen, ska jobba i helgen också på lördag.

Det var en slapp dag i skolan idag och det kommer det nog bli imorgon också, skönt! :)
Vad har ni för planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: ville

om jag inte skulle vara på hajk i helgen hade jag kunnat hjälpa dig med matten, jag är ganska duktig ;)

2010-09-30 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0