Studiedag

Ja, det stämmer! Idag har jag haft studiedag vilket har varit riktigt skönt. Fick sovmorgon vilket var underbart och fick äta en god frukost framför en rolig film. Sen blev det att åka in till stan för att träffa Sofia på espresso house där vi tog en fika och "pluggade". Vi skulle egentligen pluggat matte men det var så himla svårt så ingen av oss fattade något så vi drog till stan och kollade i affärer istället. Sofia köpte en parfym som luktade riktigt gott. Sen framåt sex så tog jag bussen hem.

Nu sitter jag i soffan och ska snart gå och lägga mig. Har sett idol och lite av Ullared som var inspelad, men vad tyckte ni om idol idag? :)
Sen har min pappa hållit på med min dator också för jag har haft virus på den eller har fortfarande kanske men datorn slutade iallafall att fungera förut så skärmen bara blev svart och det hände inget. Nu har pappa gjort en sak så jag har kommit in på datorn iallafall så får se hur länge datorn lever nu...

Ska sova nu, sovgott!♥


Håller du med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0