Vad gjorde jag igår...?

Joo, det ska jag berätta för er eftersom det aldrig blev något inlägg igår för jag råkade somna på soffan. Dagen började som vanligt med skola då vi hade en tre timmars lektion svenska. Vi fick läsa en JÄTTE svår text som man inte fatta något av, det var "gammel svenska" så tur att man inte levde då. Men sen när lektionen var slut så var klockan bara 11 så jag och några kompisar ville inte åka hem så vi bestämde oss för att hitta på något. Så jag, Sofia, Malin och Amanda också hem till Sofia i Svärtinge, där det var riktigt roligt. Hon bodde jätte fint och vi spelade först ett spel och sen så sjöng vi singstar. Tyvärr hade ju Sofia fuskat och tränat dagen innan *host* men det var roligt. Sen så åkte Malin hem och vi fortsatte att sjunga lite sen så blev det lite snack.

Sen var det dags att åka tillbaka till stan och när jag väl kommer fram till stan så har jag bara 3 minuter på mig att springa till bussen innan den gick. Men när jag väl är bara några meter i från så åker den dumma bussen och stannar inte för lilla mig! Den åkte en minut för tidigt till och med... men fick vänta tills nästa buss en halv timme senare så gick och köpte godis för att trösta mig själv :) Haha, det var den dagen, sen på kvällen blev det idol och sen så träffa jag Lenny på kvällen och åt äcklig glass.

Nu har verkligen hösten kommit för det flyger löv lite överallt... vilket betyder att det snart är vinter. En sak är säker, jag längtar inte till vintern!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vadå jag fuskade?! Nu fattar jag inte!

2010-09-17 @ 12:48:11
Postat av: Erika

svar; Jag bara skojar ju x) Du var ju bäst på att sjunga! :D

2010-09-17 @ 13:09:37
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0