Vad har jag gjort nu?

Igår så hade vi restaurangkök för första gången och den dagen kommer jämt finnas med i mitt liv nu för jag råkade bränna mig på ugnen. Men det hör till yrket men det gör fortfarande lite ont faktiskt.

 

Men går dagen gick bra tycker jag. Älskar gruppen som jag är med och de är väldigt duktiga. Jag gjorde en förrätt som var en paj. Jag är inte så duktig enligt mig så jag tog på mig det som inte var så svårt. Men det gick nog rätt så bra för mig, fick iallafall ut alla förrätter.

 

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik men ska snart fixa till lite frukost. Jag börjar vid 11:45, riktigt skönt. Då ska vi bara ha DDD (don´t drink and drive) sen slutar vi så ingen skola för mig idag. Så ni får ha en bra dag i skolan. Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0