Vad snabbt det blir mörkt

Sitter i soffan och tittar lite halvt på Ullared. Har precis skrivit klart en engelska uppgift men måste rätta den en gång till innan jag skickar in den så det får bli imorgon. Jag klara som sagt av skoldagen idag iallafall. Det gick rätt så bra på engelskan idag eftersom vi inte gjorde så jätte mycket. Sen på matten så gick vi igenom många nya saker och jag fattade typ ingenting men med lite träning lär jag mig nog. Jag hann göra alla uppgifter iallafall under lektions tid så det var riktigt skönt. Imorgon så blir det en kort dag i skolan då jag bara går till 11:15. Ska då efter skolan gå på stan med Sofia och Malin, blir säkert kul. Men nu ska jag fortsätta skratta åt folket som åker till Ullared flera gånger i veckan!

 

Lite bilder som jag tog innan jag drog till jobbet i lördags. Jag hade lite tråkigt innan jag drog till jobbet så jag våfflade håret lite men det vart jätte puffigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0