Bildbrist!

Det är inte så himla ofta som jag brukar ha bild brist men sanningen är att jag har det just nu. Jag har inte tagit några foton med min mobil på ett tag nu...så blir lite segare att blogga då men ska väl ta en promenad idag och då kan jag fota lite natur. Idag har jag inga planer, jag trodde det var denna tisdag som jag skulle åkt till Linköping med ett par vänner men det var visst nästa vecka så vi får se vad dagen har att erbjuda, härligt väder är det ute iallafall! :)

Söndags:
Jag övningskörde ut till Iza (gick sådär) och så var jag där ett par timmar. Vi gick en lång promenad i solen och snackade massa, roligt värre vare. Sen på kvällen var jag sugen på glass så jag möte upp en annan kompis så gick vi och köpte glass sen efter det gick vi hem till henne. Det blev rätt sent så jag kom hem vid halv 1 skulle jag tro.

Måndags:
Åkte in till stan och hade min första körlektionen, gick bra men tiden gick så himla fort så det kändes inte som man direkt gjorde något haha. Sen så drog jag hem igen (as fint väder var det!) så jag drog till mormor och morfar ett tag. Sen så följde jag med när min brorsa övningskörde och det gick bra, jag överlevde. Lite senare på kvällen drog jag och brorsan ut på äventyr för att hämta hem min cykel, så nu har jag cyklat första gången i år.

Så har mina senaste dagar sätt ut, inte så intressant precis men nu hänger ni med lite mer. Jag ska som sagt försöka ta lite bilder idag så det ser lite roligare ut. :)

Kommentarer
Postat av: syrran

skönt att första körlektionen är gjord, då har du kommit igång på riktigt liksom.

Jag hade glasspremiär igår. glass är gott!

ses vi på lördag? kramar

2011-04-19 @ 19:49:28
Postat av: Erika

Svar; Okej, jo glass är riktigt gott!:) Ja vi ses på lördag, längtar! :D

2011-04-19 @ 20:54:28
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0