Gå ut och njut!

Solen skiner men jag är inomhus, hur går detta ihop? Det har varit en rätt så seg morgon, den har bara bestått av städning. Det är inte alls kul men det är skönt nu när det är gjort. Jag har bara lite lakan och sånt som måste vikas ihop annars är jag färdig med städningen. Jag ska snart hoppa in i duschen så jag också blir ren sen så ska nog jag och pappa åka och övningsköra.

Jag hoppas på att de går bra, har min första körlektion på måndag så det ska bli spännande! Jag blir jämt lite små nervös innan jag sätter mig framför ratten, men det kanske är normalt i början?
Jag har iallafall tagit tag i det nu och skrivit in mig hos körskolan vilket är skönt, var och pluggade teori där igår tillsammans med brorsan. Det gick helt okej tycker jag ändå för att inte ha läst på mycket alls. Jag vet inte riktigt mer vad som händer idag, inte så mycket tror jag. Jag hoppas på att få träffa en vän imorgon som jag inte har träffat på flera år nu känns det som, ska bli roligt!

Just det, jag har påsklov nu! Haha, kanske ni redan visste men ändå, så himla härligt. Jag börjar skolan på onsdag veckan efter påsklovet...riktigt skönt! Fast jag har riskettan på tisdagen i tre timmar så helt ledigt får jag inte. Jag ska verkligen njuta av det här lovet dock så har jag mycket läxor som måste göras också. Nu när det är lov så ska jag försöka uppdatera bloggen lite mera, får se hur det går. :D


Jag har ju ganska nyligen köpt en ny mobil och jag är nöjd med den men jag skulle vilja ha denna mobil också. En mobil som man kan använda ibland bara, som inte kostar lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0