Handla, packa, köra & tälta

Så ser min dag ut idag lite kortfattat. Jag har packat i ordning lite saker redan men ska fortsätta packa när jag kommer hem för ska ner och köpa snacks och frukost till tält äventyret. Jag hoppas jag hittar något gott och att jag inte glömmer att köpa något hehe. Sen när jag kommer hem igen så måste jag packa allt, när jag åker till stan så ska nästan allt vara färdigt för det har jag inte tid med sen. När jag har packat fädigt så ska jag hoppa in i duschen och fixa mig sen så ska jag ta bussen till stan. Jag har körlektion vid fyra vilket ska bli spännande, andra körlektionen nu. Sen efter den så måste jag ta den första bussen hem igen och då har klockan blivit ungefär halv 6 och då kommer Linnea och de andra att hämta mig. Sen åker vi ut till Toppen där vi ska tälta, jag hoppas verkligen inte att det kommer något regn dock så har jag hört att de ska bli regn framåt kvällen... hoppas det inte stämmer. Förra gången jag tälta i Toppen med en kompis så regnade det som bara den och åskade, blev värsta vatten pölen i tältet haha. Som tur var har vi tillgång till att gå in i en stuga om de skulle regna eller om det skulle bli för kallt ute.

Jag har skrivit en liten packlista på det jag ska ha med mig. När jag väl har lagt fram allt så kommer det säkert se ut som om jag ska vara borta en vecka haha. Det ska bli riktigt roligt iallafall! Så jag kan inte blogga mer idag med andra ord och så vet jag inte riktigt om jag hinner blogga imorgon heller. För på fredag kväll så ska jag till stan och se på bio med Sofia, roligt! Så hoppas ni får en toppen dag de här dagarna, njut av vädret. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0