Hemma och jag lever!


Hej på er! Just nu ligger jag i min säng (kom precis hem) med min dator och bredvid mig så har jag min mobiltelefon, vanlig telefon och vindruvor. Jag ska vila nu och sova ett tag om jag ska orka med resten av dagen. Vi har haft det jätte bra men det blev kallt framåt kvällen men vi överlevde, de var mysigt. Det kommer upp bilder senare idag. Jag tog tyvärr inte så mycket bilder, jag tänkte inte på det och sen så blev de mörkt så snabbt...jag har inte ens någon bild på tältet haha. Ni kanske undrar hur bilden hör till detta inlägg men de var så att när jag var påväg hem från min körlektion igår så var det en lång kö, så det tog extra lång tid hem. Jag får börja vänja mig vid köer för man kan inte smitta undan dem när man bor där jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0