I am number four!


Tänkte bara skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig, är riktigt trött nu men kanske inte är så konstigt när jag bara har sovit några timmar igår. Träffade iallafall bästa Sofia på stan sen så gick vi och käkade och snackade medans vi väntade att bion skulle börja. Vi såg I am number four, som handlar om en kille som har enastående talanger och är ständigt på flykt med hans bevakare på grund av att människor från en annan planet (samma planet som han kommer ifrån) vill döda honom. I denna film så är det han som står på tur, han är nummer fyra. Det är lite svårt att förklara men jag tyckte att filmen var riktigt bra, den är värd att se. Den var heller inte så seg, det hände saker hela tiden. Nu ska jag sova, imorgon väntar en dag med påskfirande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0