Jag har blivit smittad

Jag tror jag fick något ryck i morse för jag var igång och städade, väldigt ovanligt! Mitt rum såg förjävligt ut med andra ord, men nu är det skinande rent. :) Vilken tur Isabelle har eftersom hon antagligen ska sova oss mig ikväll, nystädat rum...händer inte för ofta. Nu ska jag hoppa in i duschen och bli ren själv och sen ska jag fixa lite lunch. Försöker bestämma lite om vad som händer på kvällen också, vad ska ni göra idag? Det är ju Valborg, förstår inte direkt varför man firar det men alltid roligt. Har inte uppdaterat bra, men här kommer två bilder ifrån tisdags då jag och några kompisar var i Linköping.

Kommentarer
Postat av: syrran

jag tycker du borde hänga mer i Linköping, det är ett bra ställe!

2011-05-02 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0