Rätt eller fel?


Jag kan inte direkt påstå att blogg pausen är helt slut ännu men tänkte bara slänga in ett inlägg så ni inte tror att jag har försvunnit eller något. Det har verkligen varit en tråkig och jobbig vecka för mig, därför har jag inte haft någon alls lust att blogga. Jag har nu skaffat en ny blogg, en blogg för mina känslor och tankar. Den bloggen har jag skapat som en egen dagbok som jag kan ha, ingen kan läsa den för man måste kunna ett lösenord, precis så som jag vill att de ska vara. Jag har precis käkat mat, vi käkade kina mat så himla gott det är! Jag åt ungefär två portioner, var ju så gott. Det ligger som tvåa på min favoritmat lista, som etta är skaldjur.

Det har hänt rätt så mycket som sagt sen jag skrev senast men det är inget som jag direkt kommer skriva om här. Idag har det varit riktigt skönt väder ute, i torsdags och i fredags så var det ju storm ute. När jag var på väg hem från min mamma så gick jag en stig vid ån och då hade ett stort träd gått av, det visade att det verkligen blåste ordentligt ute. Ikväll så ska jag sova hos min mormor och morfar, imorgon bitti blir det att gå upp rätt tidigt för att åka vidare till Linköping. Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: syrran

är du i linköping utan att hälsa på mig? skitunge! ;o)

2011-04-13 @ 19:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0