Så här känner jag just nu:


Jag vill bara lägga mig i solen och njuta av att inte vara stressad över något, visst skulle det vara skönt? Men idag så är det rätt så omöjligt att göra detta...eftersom det regnar ute, vilket skit! Sitter i skolan just nu och har svenska, håller på att skriva mitt PM till det muntliga nationella. Det är svårt att välja vad man ska prata om men jag hittar nog en text och en bild som jag är intresserad av. Jag har en idé just nu på vad jag ska prata om men vi får se hur det blir.

Idag efter skolan (slutar kvart över tre) så ska jag till farmor ett tag för jag hinner inte hem, för då skulle det bara vara att vänta om igen. Det är så att min farmor har bjudit ut oss till en restaurang ikväll för Monica har fyllt år, det ska bli riktigt mysigt. Jag hoppas på god mat och sen ska det bli roligt att träffa syrran igen! :D


Kommentarer
Postat av: syrran

Tur att du fick både god mat och träffa mig. det var myyyys!

2011-04-04 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0