Vad smart jag är! eller inte...

Min väckarklocka ringde för en halvtimma sen eftersom jag trodde jag var tvungen att ta en buss som gick vid åtta tiden eftersom jag hade riskettan idag. Sen så kollar jag noga på lappen igen och så står det att jag har riskettan den tredje maj. Jag springer snabbt iväg för att kolla vad de var för datum idag och det är ju bara den 26:e. Alltså så har jag riskettan nästa vecka istället! Haha, var rätt så klantigt av mig men känns ändå rätt så skönt för nu behöver jag inte stressa och vet säkert att jag kommer hinna med tåget till Linköping. De flesta sitter nog snart i skolan men jag ligger fortfarande kvar i sängen, riktigt lyxigt. Jag ska försöka sova lite mer nu för jag sov inte alls bra inatt, jag kanske somnade vid tre eller något, jag vet inte för jag vågade inte kolla på klockan. Antagligen så skriver jag ett till inlägg senare idag efter vi har varit i Linköping, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0