BodaBorg


Vårt stämpelkort (bilden till vänster), hade tråkigt en dag i veckan och fixade naglarna (bilden till höger)

Jag började skolan förra veckan i måndags, var bara ett snabbt upprop sen var den skoldagen slut... så drog till stan och tog mig en fika med min kära vän Isabelle. Sen kommer jag inte ihåg vad som hände, men inget speciellt iallafall som ni behöver veta hehe. Sen på tisdagen var min klass och några till på en trip till BodaBorg. Ett ställe med olika rum och utmaningar, var faktiskt väldigt roligt men också svårt. I början fick vi ingen stämpel alls men efter ett tag gick det mycket bättre och till sist så fick vi ihop hela 10 stycken av 19 möjliga. Onsdagen den veckan så blev det ett tidigt tandläkarbesök, vilket ledde till att jag gick runt i skolan med tandvärk hela dagen och natten. Resten av veckan så planerade vi i skolan inför en gemensam dag i Folkparken som vi stod för, jag var med i matgruppen och fixade där. Fredagen var rätt så lyckad tycker jag, maten var god men det tog ett tag att grilla eftersom vi hade kycklingspett, men gott var det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0