Deppig dag


Dagen har inte alls varit bra idag och det regnar ute också vilket inte gör det mycket bättre. Jag skulle egentligen åkt in till stan och gå lite på markanden men jag ville bara vara själv hemma istället. Min kompis och jag ska iallafall gå på bio ikväll, någon läskig film hoppas jag på och sen ska vi nog se fyrverkerierna ikväll också. Imorgon så ska jag jobba, vet dock inte när jag slutar men hoppas jag slipper jobba kväll för att åka hem till en vän där vi ska ha de lite roligt med några i klassen. Ha en bra fredag! kram


Kommentarer
Postat av: syrran

Det låter inte som någon deppig dag. Fullt upp med bra grejer ju. Jag trodde jag skulle få en ledig fredagskväll igår, men icke. Jobb, jobb, jobb. Det är ju bra med pengar, men va trött man blir.

Massa kramar

2011-08-20 @ 16:44:26
Postat av: michaela

Hur är det med dig? :)

2011-08-28 @ 13:02:12
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
Postat av: michaela

sv: härligt :) jo det är bra :)

2011-08-28 @ 17:31:57
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0