En solig dag i Linköping

Dagen började med en god frukost sen så drog vi vidare till Linköping. Vi var först i gamla Linköping och gick in i små gulliga affärer. Sen drog vi mot stan och käkade på en salladsbar och efter det så blev de en shoppingrunda. Jag hittade en hel del, vilket gjorde att de blev en dyr shoppingrunda, hehe. Nu är vi hemma igen och har varit och köpt revbensspäll inför kvällen, mums. Jag tror jag stannar kvar här över natten också för jag orkar inte åka buss hem så sent. :)

Några getter som går i en hage ska denna bild föreställa...

En gammal kopiator maskin som man använde förr...


Kommentarer
Postat av: michaela

sv: okej, vad bra :) jo det funkar :P

2011-08-16 @ 18:54:17
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0