Fredagskvällen...


De känns som den fortfarande pågår lite, man har bara sovit några timmar och är vaken så här tidigt. Jag ska snart dra ut till Toppen, Amanda drog precis ifrån mig som har sovit här. Dagen igår började med att vi åkte till Finspång hem till en kompis, självklart så går vi av på fel busshållplats haha. Sen när vi väl var hemma hos Maria så käkade vi lite och hade de mysigt. Sen vidare in till stan och sen till spårvagnen som vi fick vänta på, det var ända gången under kvällen som jag hann ta ett foto (eller tänkte på de). När vi väl va frame så kom ett par vänner och hämtade oss och visade vägen. När vi kom först så var de inte direkt något drag men efter ett tag så hände de grejer haha. Man hade så roligt och sen insåg man vad klockan var, tog ett tag att komma ifrån festen så blev att springa som galningar till spårvagnen, som vi hann med. En lyckad kväll absolut, och jag kommer sakna Michaela i vår klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0