Ta vara på tiden, innan det är för sent


Jag försökte ta ett par bilder men de gick inte så bra för jag såg inte hur bilderna blev på mobilen eftersom det var så himla ljust ute, bilden överst så ser det inte ut som det var soligt ute... men det var de kan jag lova. :)

I lördags så var jag ute på sjön tillsammans med familjen. Det blåste rätt så mycket ute men vi hittade ett ställe där det inte blåste något, så det blev jätte varmt och skönt. Jag önskar att det hade blivit en bättre sommar för då skulle vi ha åkt ut mer med båten, det är så himla härligt att man kan åka en liten bit och de känns som man är långt bort från allt och alla, att man bara tar det lugnt och inte behöver tänka på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0