Kattungar

Det här är så himla jobbigt, jag har dragit ut på tiden med bloggandet...så nu har jag massa bilder som jag vill ska upp på bloggen men det är inte så kul att skriva om saker som hände för ett bra tag sen, men nu har jag inget val. Jag hoppas det blir bättre nu när jag har fått tillbaka min bärbara dator, det känns bra att den äntligen är hemma. Nu slipper jag sitta framför datorn, nu kan jag istället ligga i sängen och blogga!

Men vi börjar med förrförra helgen, hehe... var iallafall bjuden hem till Jenny så jag drog dit efter jobbet. De andra vännerna var där så vi käkade lite tacos och hade det trevligt. Vi firade varandra också, jag fick jätte fina presenter, tack ännu en gång! Sen drog de andra in till stan så de blev en cider och Solsidan för mig och Jenny, det fungerade också. När jag väl var hemma hos Jenny så passade jag på att mysa med hennes jätte gulliga kattungar, jag ville ta med alla hem! När jag flyttar hemifrån så ska jag skaffa mig en katt, de är så himla söta. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0