Den sista julavslutningen

Kom precis hem från julavslutningen, den sista för min del. Det var mysigt och skönt att få jullov! Jag befinner mig just nu hemma hos min farmor, vilket jag har gjort hela veckan. Det har varit lättare att sova här eftersom bussarna går så konstigt. 
Igår var iallafall min sista dag på praktiken. Började dagen med att laga en citronkladdkaka och drog sedan till praktiken. Min kompis som var i köket svimmade i måndags så hon var tyvärr inte där. Jobbade på som bara den iallafall, det var fullfart kan man lugnt säga... vet inte riktigt vad de hade gjort om inte jag var där. Sen så käka vi lunch där och så bjöd jag på kakan, som de tyckte va mycket god. En riktigt bra praktikplats, kommer sakna dem!

                               
     
                      
Igår så pynta vi julgranen också, så här blev resultatet! Farmor har massa olika julpynt från olika länder, vilket tycker jag är mycket spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0