Godmorgon


Här kommer en härlig bild på mig i Rimini, jag har inte lagt upp några bilder från Italien ännu men de kommer snart upp ska ni se.

Jag har precis duschat och ska snart ta på mig lite kläder, sen blir det att käka frukost. Tanken var att jag skulle plugga historia på morgonen men jag kommer inte in på en hemsida där uppgiften finns så får göra lite andra vettiga saker här hemma istället. Min lektion börjar vid 12, så blir att ta bussen in och sen hem igen antagligen eftersom jag måste göra färdigt historia uppgiften idag.
De har bytt busstidtabellen här, de har tagit bort alla bra bussar...har gjort min morgon mindre bra!

Kommentarer
Postat av: Michelle

såå härlig blogg<3

2011-12-12 @ 17:38:38
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Anonym

du har väl inte missat min grymma kalender? här hittar du dagens lucka:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalder-dag-12.html

2011-12-12 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0