Inte så himla vackert


Jag vet inte riktigt när jag blogga sist, så ni har antagligen missat en hel del. Veckan har iallafall gått mycket fort, kanske nästan för fort? Aa, men det är skönt med helg nu iallafall. Denna helg blir det bara att ta det lugnt efter några helgers festande. Jag måste plugga eftersom jag ligger efter med några arbeten och så ska jag läsa teori till körkortet. Dock så blir det nog en utgång nästa helg... eftersom Amanda ska till kanada, kommer sakna henne galet mycket!

Idag kommer det dock bli en lyxig dag. Förutom plugg så har jag käkat revbensspjäll till lunch och sen så ska vi äta planka ikväll, och så har jag gjort en kaka... snacka om fet lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0